ΠΡΟΩΘΗΣΗ
Προώθηση, στάδιο το οποίο δεν είναι μέρος μιας σχεδιαστικής διαδικασίας αλλά είναι μέρος μιας ολιστικής σχεδιαστικής προσέγγισης την οποία ακολοθούμε στο studio 9.86. Η προώθηση ενός προιόντος παρότι συντελείται με την ολοκλήρωση του, πρέπει να λαμβάνεται υπ’όψιν εξ αρχής σε όλα τα στάδια της σχεδιαστικής διαδικασίας. Ένα χοντροκομμένο και βαρύ λογότυπο δεν θα έχει τα ίδια περιθώρια προώθησης όσο ένα λιτό και ουσιώδες, ένα κοινότυπο χρώμα εταιρικής ταυτότητας θα μειώσει τους τρόπους προώθησης ενός προίοντος (η κοινοτυπία του θα αναγκάζει να εισάγουμε περισσότερη πληροφορία ώστε να μην γίνει σύγχιση με παρόμοια branding) , η μη έγκαιρη κατοχύρωση ονομάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη προωθητική δυναμική κ.α.
Στο studio 9.86 χαράσουμε στρατηγική προώθησης από την πρώτη στιγμή που θα ασχοληθούμε με κάποιο πρότζεκτ, ανεξαρτήτως άμα ο πελάτης το ζητήσει σαν πακέτο υπηρεσίων. Με αυτό τον τρόπο είμαστε σε θέση είτε να καθορίσουμε εξ αρχής σειρά προωθητικών ενεργειών (άμα ζητηθεί από τον πελάτη), είτε να συμβουλεύσουμε μελλοντικά τον πελάτη εάν μας ζητηθεί. Η αγορά κινείται με φρενήρεις ρυθμούς και τα προιόντα και ο τρόπος που αυτά παρουσίαζονται στους καταναλωτές είναι αναγκασμένα να τρέχουν στο ίδιο τέμπο.
Το studio 9.86 παρέχει υπηρεσίες ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας, χάραξης στρατηγικής μάρκετινγκ, δημιουργίας προωηθητικών πολυμέσων, δημιουργία προωθητικών αναρτήσεων για μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και ολοκληρωμένη διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Date:
13 Φεβρουαρίου 2024