Branding
Κάθε εταιρία έχει δημιουργηθεί για άλλο σκοπό, απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό, έχει άλλες αξίες και διαφορετικές στοχεύσεις. Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά λοιπόν δεν γίνεται να τσουβαλιαστουν σε ενα λογοτυπο το οποίο θα παραχθεί με μεθόδους μαζικής παραγωγής ως είθισται στην ελληνική αγορά.
με τον ορο branding αναφερομαστε στην συνολικη δημιουργια εταιρικης ταυτοτητας και ολες τις υποκατηγοριες που εντασσονται σε αυτή
Απαιτειται καταγραφή των στοχεύσεων και των δεδομένων της εταιρείας ,ανάλυση των δεδομένων και εν συνεχεία από κοινού με τους ιθύνοντες διαμόρφωση μιας εταιρικής ταυτότητας που θα αντανακλά τα όσα προσφέρει και επιδιώκει κάθε εταιρεία όσο μικρή ή μεγάλη είναι.
χρωμα
Σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση μια πετυχημένης εταιρικής ταυτότητας παίζει το χρώμα, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που έχουμε φτάσει να ονομάζουμε αποχρωσεις με βαση την συμμετοχή τους σε εταιρικές ταυτότητες..Το κόκκινο της κόκα κόλα,το γαλάζιο της σοκολάτας υγείας Παυλίδη κα. Αποχρώσεις ή και συνδυασμοί που ξεχωρίζουν την εταιρία από τον ανταγωνισμο και κάνουν τον καταναλωτή υποσυνείδητα να θυμαται την εταιρεία και να την ξεχωρίζει ανάμεσα στις άλλες.
Moto
Ο καταναλωτής χτίζει μια αλληλεπίδραση με τις εταιρείες και σε εποχές σαν τη σημερινή που οι εταιρείες είναι πλέον χιλιάδες και ο καταναλωτης βομβαρδίζεται καθημερινά από δεκάδες διαφημίσεις, οι εταιρείες πρεπει να βρουν τρόπο να περάσουν στο υποσυνείδητο του. Κάτι που επιτυγχάνεται όχι μόνο με το χρώμα αλλά και με την ορθή επιλογή ενός μοτο,μιας φράσης που στο άκουσμα της ο καταναλωτης θα σκέφτεται μια συγκεκριμένη μάρκα.
Λογοτυπο
Ίσως η βασικότερη κατηγορία του branding και ένα στοιχείο που άμα δεν προσεχθεί και δουλευτεί με επαγγελματισμό μπορεί όχι μόνο να μην αποφέρει προστιθέμενη αξία αλλά να αποβεί και ζημιογόνο.
Το λοΓΟτυπο ειναι η εικονα που θα συντροφεΥει την εταιρΙα, αυτη που θα βρΙσκεται σε πινακιδες ,προϊΟντα και εγγραφα και αυτη που ο καταναλωτΗς τυφλα θα αναγνωΡΙζει και θα εμπιστΕΥεται.
Στο 986 ντιζάιν στουντιο αντιμετωπιζουμε καθε πρότζεκτ από την αρχή,μιλάμε με τον ιδιοκτήτη,κατανοούμε τι προσφέρει και τι θέλει να αποπνεει το μπραντ και εν συνεχεία δουλεύουμε τις προτάσεις μας προς αυτόν. Το στούντιο παρέχει και υπηρεσίες κατοχύρωσης πνευματικής ιδιοκτησίας καθώς σε εποχές που οι κλοπές στον Ίντερνετ είναι κανόνας κάθε εταιρεία οφείλει να είναι προσεκτική με την βιτρινα της,το λογότυπο.
Date:
6 Σεπτεμβρίου 2023